Çarşamba, Nisan 14

Sevmek.. Seni sevmek* Hiç bir zaman bu sevgiyi anlamıcağını bile bile sevmek* Ama isterdim.. Sevdi demeni.. En azından bu sevgiyi görmeni.. Senin için yaptıklarımı görmeni.. O zaman haksızsın diyemezdin bana.. Yada seninki sevgi değil takıntı diyebilme lüksün olmazdı.. Çünkü bilirdin ne kadar çok sevdiğimi.. Görürdün uğraşlarımı.. Kim bilir anlardın belkide.. Ve kim bilir sende severdin birde.. Çok isterdim.. Birinin sana bu sevgiyi göstermesini.. Hani ben gösterdiğimde takıntılı oluyorum ya.. Başkası olsa ve dese sana 'o seni çok sevdi' Canından çok sevdi kendinden saydı yüreğini~ İnanırmıydın o zaman.. Severmiydin sende.. Yada çalışırmıydın sevmeye? Bil isterdim en azından alt tarafı küçük bir sevgi demeyesin diye.. **

0 comment:

Yorum Gönder

 

MutSuz MéL* Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template