Pazar, Mart 28

Yaz yağmurunun gökyüzünde bile yanlızım diyen esintisinden
Bir parça nefes gibi baktım yüzüne
Gitmesin diye elim dizimden çok geçti
Mutlu olunan günlerin üstünden çok geçti
Ama farklıydı anla
o zamanlar şimdikine göre çok gençti
Vazgeçtim bırak al... her şeyi git hayatımdan bir an önce
Yaz geldi bana yakış odanda ne varsa kalsın bırak öyle (bırak öyle)
Bana söylemediklerin için asla sana kızamam da
Bir masaldık biz sevgili dilden dile dolaşırdık bir zamanlar
Aşk yeterince haşmetli mi ? peki niye hala yaş mendilim?
Gözümde bir şeyler var nem gibi..
Aşk beni korur mu annem gibi??
Soruyorum sana "yar ben kimim ??!"
Görsen yüzümün al rengini
Tanıyamazsın şimdi söyle aşk benim olur mu annem gibi
İstediklerimi vermediler bana kandırıldım kalleşçe
Şimdi gökte yüzüm olup bitenlerden hesap soruyorum hayretle
Hayatımı merak edersen gözümün önündeki kareleri say tek tek 22'ye geldim bu güne kadar tek becerebildiğim kaybetmek
Bu gece de aynı ve sahte sıkıldı ruhum baktım saate
Sen yine yoksun diye ağlarım ah be dünden farkı yok ki bu gece de aynı
Aynı gözlerin bende kaldı sanki geriye herşey aynı bir tek sen yoksun
Sönük bu gün yıldızlar ve tutabileceğim hiç dilek yok
Benim üstümden kazanılan sevgiler geçti gitti bir ses yok
Bu hep sondu ve telkin ettim kendimi senin derdin neydi
Sayende soyutlandım bıraktım sana her bir şeyimi
İsterdim benim olmanı isterdim ben can-ı gönülden
Hep büyüttüğüm hayallerimi yaşlar çalıp aldı gözümden
Özünde değildim aslen sinirli bu tavrım yanlış
Bana verdiğin her hüsranda tutamadığım tek dilimdi
Çözüm nedir haykırmak mı çözüm ne ayrılmak mı
Semada sen varsın bu ufkun çizgisi yanlız kaldı
Çözüm nedir bana söyle hata mı yaptım ömür verip sen
Gidemezsin asla uzağa dudaklar değil gözün dedi
Yalnız bırakma beni yalnız bırakma zaten rezalet
Günlerden birindeyim ben merak etme sen her an hep
Aklımdasın kalbimdesin benimlesin veya renk
Vermek için geldim yaşama gecem aynı ve sahte
Bu gece de aynı ve sahte sıkıldı ruhum baktım saate
Sen yine yoksun diye ağlarım ah be
Dünden farkı yok ki bu gece de aynı
Aynı gözlerin bende kaldı
Sanki geriye herşey aynı
Bir tek sen yoksun...

0 comment:

Yorum Gönder

 

MutSuz MéL* Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template