Cumartesi, Mart 13

Boş boş hayaller kurduğum o sahilde lanet belediyenin itinayla kazmış olduğu yerlerden geçtim.önceden böyle değildi anısı vardı o taşların tabi kazınmadan önce.milyon kere üstünden o'nunla el ele gülerek ve son olarak ağlayarak geçtiğim o yollar çamurlu sularla dolu.çamurlu suda yüzümü gördüm bugün.olmak istediğim yerle hakettiğim yer ne kadar da farklı.insan çamurlu suda yüzünü görür mü? Gördüm.evet.yanımda o yoktu bu defa.
düştüm,dizlerim kanadı.
düştüm,çamur üstüme bulaştı.
düştüm,canım yandı.
düştüm,ağlamadım.
zamanını boşu boşuna günübirlik yaşayan insanların hayatına dahil oldum.belki bilerek ve isteyerek.belki sadece heves,belki de...
ne kadar da güçlüymüşm sana karşı,ne kadar da beceriklymşim yalan söylemek konusunda.
'AĞLAMADİM' derken ağlamadigima ınanicak kadar tanımamışsin beni.

0 comment:

Yorum Gönder

 

MutSuz MéL* Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template